FC Babylon etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo,futsal, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja Vitonen ja ikämiehet 35v. Joukkueeseen kuuluu 78 jäsentä ja kalenterissa on 35 tulevaa treeniä tai peliä.

Hei!

Helsinkiläinen FC Babylon hakee uusia pelaajaa joukkueisiinsa kesäkaudelle 2024 Eteläisen alueen Vitoseen sekä KKI-35-sarjaan (ikämies). Erityisesti haemme pelaajia, jotka käyvät aktiivisesti harjoituksissa ja peleissä.

Haussa on pelaajia kaikille pelipaikoille maalivahdista hyökkääjään.
Aiempi taso mielellään vähintään miesten 5. divari tai juniorikokemusta esim. A-SM - A-2D tai B-SM - B-2D.

Osallistumme myös Eteläisen alueen miesten futsalin Kolmoseen talvikaudella 2024-25.

Jos kiinnostusta on, niin ole yhteydessä seuran yhteyshenkilöön Ilkka Niskaseen (puh: 050 553 6910 tai email: ilikkae(at)gmail.com)

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty minuutti sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
FC Babylon: kokoonpano